NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Poczta Polska Przelewy24 Czechowicz JIan Jindal Brzoska Zalando Euromonitor Raport GIT 2013 RAPORT GM 2012

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2014-02-12

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Overview of the Polish store-based and online retail market and cover key market trends within online retailing industry. Analysis of grocery retailing in Poland will be provided. Discuss the online sales of other products‘ categories, such as apparel, beauty and personal care and others. The presentation will include a future outlook of the retailing industry, growth forecasts and possible future strategies of the market players.

Diana Daugerd

Diana Daugerd

research analyst, Euromonitor International


Keynote session

10:00-10:45

The digital customer is becoming more knowledgeable and more demanding. Even as retailers rush to catch up with eCommerce, mCommerce and multichannel, the Customer already takes this for granted. Not only do our Customers expect everything to 'just work', they want the best prices, the best range, the best service and - increasingly - the very best entertaining and memorable experiences.

In this interactive session, will consider the successful retailers in the UK and Europe and draw out 10 important trends that you should consider for your business.

Covering the range of digital marketing, operations, multichannel and technology these trends will be illustrated with case studies and review the key considerations for adoption and implementation.

Ian  Jindal

Ian Jindal

konsultant e-Commerce, redaktor naczelny, wydawca, InternetRetailing, InternetRetailing.net


10:45-11:00

Q&A z Ian'em Jindal'em#

11:00-11:30

Kawa/Networking#

11:30-12:00

Cyfrowa dystrybucja. Szanse, zagrożenia i przyszłość#

Hinty i porady dla cyfrowej sprzedaży. Przyszłość cyfrowej dystrybucji. Jakie są szanse i zagrożenia
w tym segmencie rynku w dobie zamkniętych platform i globalnej konkurencji. Jak na tym wysoce
konkurencyjnym rynku działa CDP.pl

Michał  Gembicki

Michał Gembicki

dyrektor zarządzający, członek zarządu, CDP.pl


12:00-12:30

Rola i trendy nowoczesnych metod płatności w polskim e-commerce#

Czyli jak system płatności może przekonać kilenta do dokonania transakcji zarówno w transakcjach krajowych jak i międzynarodowych.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, Przelewy24


12:30-13:00

Cross-border bez granic#

Potencjał drzemiący w transgranicznym handlu online, który choć obecnie utrzymuje się jeszcze na stosunkowo niskim poziomie, dynamicznie rocznie.

Case study z  wybranych rynków, sukcesy firm, zarówno światowych gigantów jak i lokalnych 

Rafał  Brzoska

Rafał Brzoska

prezes zarządu, Integer.pl


13:00-13:40

Obiad/Networking#

13:40-14:30

Panel dyskusyjny. Handel transgraniczny, o czym warto wiedziec planując ekspansję na inne rynki. #

Jak dostosować się do lokalnych uwarunkowań i prowadzić handel zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej. Jak odnaleźć się na rynkch pozaeuropejskich. 

Prowadzący

Artur  Kurasiński

Artur Kurasiński

przedsiębiorca, Fokus, smarter analytics


Paneliści

Rafał  Brzoska

Rafał Brzoska

prezes zarządu, Integer.pl

Przemysław  Kowalewski

Przemysław Kowalewski

przedsiębiorca, założyciel, Westwing Home & Living Polska

Anna Ostrowska Tomańska

Anna Ostrowska Tomańska

adwokat, managing associate, Kancelaria Prawnicza Deloitte Legal

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior relationship manager, Visa Europe


14:30-15:00

How to turn one country into 10 in one year - based on Foodpanda CEE expansion#

Michał  Rokosz

Michał Rokosz

dyrektor zarządzający, Foodpanda

Paweł  Hytry

Paweł Hytry

managing director CEE odpowiedzialny za ekspansje na nowe kraje CEE, Foodpanda


15:00-15:15

Kawa/Networking #

15:15-15:45

Czy kluby zakupowe to nowe zakupy grupowe? Czyli co trzeba wiedzieć o jednym z najbardziej obiecujących trendów w ecommerce.#

Jak zbudować bazę 8 mln. użytkowników i jakie czynniki warunkują osiągniecie pozycji lidera w danej kategorii

Jak otwierać biznes na nowych rynkach i co trzeba wiedziec o zachowaniach klientów, aby możliwe było osiągniecie pięciokrotnego wzrostu sprzedaży w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy.


Przemysław  Kowalewski

Przemysław Kowalewski

przedsiębiorca, założyciel, Westwing Home & Living Polska

Tomasz  Kasperski

Tomasz Kasperski

przedsiębiorca, założyciel, Westwing Home & Living Polska


15:45-16:15

Czy duże dane są zbyt duże?#

Dużo ostatnio słyszy się o BIG DATA i marketing automation. Czy na pewno potrzebujemy skomplikowanych systemów i wielkich nakładów? Kilka słów o danych, które już posiadamy, a których mało, kto zdaje sobie sprawę. Przykłady sprytnego wykorzystania analityki i automatyzacji bez ponoszenia dużych nakładów.

Mateusz  Godala

Mateusz Godala

senior SEM specialist, iProspect Polska


16:15-16:30

Zakończenie pierwszego dnia konferencji#

Dzień 2

2014-02-13

09:30-09:50

Powitanie i wprowadzenie #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:50-10:10

For now: User experience – Where Polish businesses can usually improve the most
For the near future: Mobile payments – Where we’re already doing some interesting things
Looking far ahead: The Internet of Things – Where we’re going to be doing some crazy things.

Marcin  Łaszkiewicz

Marcin Łaszkiewicz

menedżer w dziale konsultingu, Deloitte


10:10-10:30

Cyfrowy handel: Strategie dla pakowanych dóbr szybkozbywalnych (Consumer Packgaed Goods „CPG”)#

Dlaczego e-commerce dla CPG teraz?
Dlaczego konsumenci kupują online?
Powody, dla których konsumenci nie kupują w online?
Konsument e-commerce - pokolenia.
Przepis na sukces w e-commerce

Piotr  Świętochowski

Piotr Świętochowski

dyrektor w dziale audytu, biegły rewident, Deloitte


10:30-11:00

How to internationalize in e-commerce#

Internationalization approach and examples of local adaptation

Robert Schütze

Robert Schütze

country manager Poland, Zalando


11:00-11:30

Szybko, solidnie i tanio... czyli czego oczekują konsumenci w dostawie eCommerce? #

Szybki rozwój e-handlu oraz coraz większa konkurencja w tym sektorze wpływa na rosnące wymagania klientów, dotyczy to także dostawy zamówionych w sieci produktów. Jak zmienił się rynek w ostatnim okresie, w jakim kierunku zmierza, na co warto zwracać uwagę?

Marek  Cynowski

Marek Cynowski

dyrektor e-commerce, Poczta Polska


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:30

Budowa champion’ów we Wschodzącej Europie jako droga dla graczy z poza Sillicon Valley#

Prelegent

Tomasz  Czechowicz

Tomasz Czechowicz

prezes zarządu i partner zarządzający, MCI Management


12:30-13:00

Ewolucja Facebooka w kierunku marketingu efektywnościowego. Dlaczego Facebook powinień być kluczowym elementem strategii rozwoju firm typu ecommerce.#

Co jest kluczem do udanych kampanii efektywnościowych na Facebooku – strategie na przykładzie wybranych case studies. Dlaczego warto pomyśleć o partnerze PMD (Prefered Marketing Developer).

Tomasz  Rytel

Tomasz Rytel

client partner CEE, Facebook

Małgorzata  Walendziewska

Małgorzata Walendziewska

account manager, Upcast Social


13:00-13:30

Ekspansja dzięki eCommerce#

Ekspansja w obszarze: produktu, klienta, obszaru geograficznego.
Jak dzięki e-Commerce zyskać nowych klientów i zjednać sobie nowe rynki?
Prezentacjaa oparta na przykładach z prac Divante.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX

Damian Winkowski

Damian Winkowski

new business developer, Divante


13:30-14:20

Obiad/networking#

14:20-14:40

Analiza porównawcza, czyli benchmarking była i jest motorem rozwoju wielu biznesów i rynków. Czym tak naprawdę jest? Jakie niesie ze sobą szanse i zagrożenia? Czy może przyczynić się do dalszego rozwoju rynku eCommerce?#

Główne założenia badania gemiusShopMonitor, dzięki któremu dowiedzieć się można się jak wypada konkretny sklep na tle zagregowanej konkurencji. Pierwsze wyniki badania gemiusShopMonitor dla branży „moda” przedstawiające statystyki ruchu, konwersji, procesu zakupowego oraz wartości zamówień. Wyjaśnimy jak dołączyć do badania i otrzymać dostęp do danych ze swojej kategorii.

Mateusz  Gordon

Mateusz Gordon

e-business development director, EMEA, Gemius


14:40-16:30

Blok: case study #

14:40-15:00

Czy istnieje uniwersalny klucz do właściwego określenia, dotarcia do kluczowych klientow i zyskania ich lojalności? Praktyczne wnioski z serwisów kontentowych. #

Marcin  Kowalczyk

Marcin Kowalczyk

dyrektor e-commerce i produktów cyfrowych, e-Kiosk


15:00-15:20

Marketing Automation według optivo. Najlepsze e-mail marketingowe case studies 2013 roku#

Czy da się ustawić automatyczną kampanię mailingową w niecałe 30 sekund? Czy mailing może sam się personalizować? Czy jest to możliwe w Mobile? 3 x tak! Marketing Automation - banalnie proste narzędzie dla każdego.

Karolina  Żmijewska

Karolina Żmijewska

senior sales consultant, optivo


15:20-15:40

10 przykładów automatyzacji marketingu w e-Commerce#

Case studies na przykładzie wykorzystania systemu SALESmanago Marketing Automation przez Yves Rocher, Rainbow Tours, Sizeer, Heppin.com i bron.pl. Zasady konfiguracji e-maili dynamicznych i dynamicznych treści na stronie WWW. Przykłady wykorzystania danych transakcyjnych w automatyzacji marketingu.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation


15:40-16:00

Jak skutecznie podnieść efektywność email marketingu? Praktyczne wskazówki#

- Czym tak naprawdę jest email marketing? Skąd wziąć bazę lojalnych wyznawców newsletterów?
- Żyrafa czy słonik? Jak skonstruować kreację i jakich użyć sformułowań w treści maila, aby Twój e-sklep przeżył prawdziwą inwazję klientów!
- CPC, CPM, a może CPL? Co te skróty oznaczają i jak właściwe je wykorzystać?
- Czy wszyscy myślimy tak samo? Jak poprawnie rozdystrybuować wysyłkę, aby produkt zniknął z naszych wirtualnych półek niczym pomarańcze na święta w latach '80.
- Słońce czy deszcz? Kiedy klient chce otrzymywać mailing?

Krzysztof  Jakóbczyk

Krzysztof Jakóbczyk

account manager, LeadR


16:00-16:20

280 tysięcy wersji banera w kampanii, czyli wszystko o automatyzacji procesu tworzenia kreacji w e-commerce i inteligentnych (nie retargetingowych) reklamach#

Automat zaszalał i przygotował setki tysięcy wersji bannera, user ma oglądać i klikać tylko w te najlepsze. Czy przy ciągle zmieniającej się dostępności na stoku klienta, optymalizacja kreacji ma sens? Czy można uzyskać kilka konwersji z jednej sztuki produktu i czy inteligentne reklamy w e-commerce mają zastosowanie. Wszystko na przykładach kampanii e-commerce z zastosowaniem dynamic creative opitmizer.

Przemysław Bartkowiak

Przemysław Bartkowiak

president & founder, Revenue Alley


16:20-16:30

Zakończenie konferencji#