Dzień 1
2014-02-12
Powitanie i wprowadzenie #
The latest trends and developments in the online retail market in Eastern Europe, with a focus on Poland#
Overview of the Polish store-based and online retail market and cover key market trends within online retailing industry. Analysis of grocery retailing in Poland will be provided. Discuss the online sales of other products‘ categories, such as apparel, beauty and personal care and others. The presentation will include a future outlook of the retailing industry, growth forecasts and possible future strategies of the market players.
Keynote session
Connecting with the Connected Customer. 10 trends to profit from ecommerce and multichannel in 2014#
The digital customer is becoming more knowledgeable and more demanding. Even as retailers rush to catch up with eCommerce, mCommerce and multichannel, the Customer already takes this for granted. Not only do our Customers expect everything to 'just work', they want the best prices, the best range, the best service and - increasingly - the very best entertaining and memorable experiences.
In this interactive session, will consider the successful retailers in the UK and Europe and draw out 10 important trends that you should consider for your business.
Covering the range of digital marketing, operations, multichannel and technology these trends will be illustrated with case studies and review the key considerations for adoption and implementation.

Ian Jindal
konsultant e-Commerce, redaktor naczelny, wydawca, InternetRetailing, InternetRetailing.net
Q&A z Ian'em Jindal'em#
Kawa/Networking#
Cyfrowa dystrybucja. Szanse, zagrożenia i przyszłość#
Hinty i porady dla cyfrowej sprzedaży. Przyszłość cyfrowej dystrybucji. Jakie są szanse i zagrożenia
w tym segmencie rynku w dobie zamkniętych platform i globalnej konkurencji. Jak na tym wysoce
konkurencyjnym rynku działa CDP.pl
Rola i trendy nowoczesnych metod płatności w polskim e-commerce#
Czyli jak system płatności może przekonać kilenta do dokonania transakcji zarówno w transakcjach krajowych jak i międzynarodowych.
Cross-border bez granic#
Potencjał drzemiący w transgranicznym handlu online, który choć obecnie utrzymuje się jeszcze na stosunkowo niskim poziomie, dynamicznie rocznie.
Case study z wybranych rynków, sukcesy firm, zarówno światowych gigantów jak i lokalnych
Obiad/Networking#
Panel dyskusyjny. Handel transgraniczny, o czym warto wiedziec planując ekspansję na inne rynki. #
Jak dostosować się do lokalnych uwarunkowań i prowadzić handel zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej. Jak odnaleźć się na rynkch pozaeuropejskich.
Prowadzący
Paneliści
How to turn one country into 10 in one year - based on Foodpanda CEE expansion#
Kawa/Networking #
Czy kluby zakupowe to nowe zakupy grupowe? Czyli co trzeba wiedzieć o jednym z najbardziej obiecujących trendów w ecommerce.#
Jak zbudować bazę 8 mln. użytkowników i jakie czynniki warunkują osiągniecie pozycji lidera w danej kategorii
Jak otwierać biznes na nowych rynkach i co trzeba wiedziec o zachowaniach klientów, aby możliwe było osiągniecie pięciokrotnego wzrostu sprzedaży w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy.
Czy duże dane są zbyt duże?#
Dużo ostatnio słyszy się o BIG DATA i marketing automation. Czy na pewno potrzebujemy skomplikowanych systemów i wielkich nakładów? Kilka słów o danych, które już posiadamy, a których mało, kto zdaje sobie sprawę. Przykłady sprytnego wykorzystania analityki i automatyzacji bez ponoszenia dużych nakładów.