NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Poczta Polska Przelewy24 Czechowicz JIan Jindal Brzoska Zalando Euromonitor Raport GIT 2013 RAPORT GM 2012

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Przemysław Bartkowiak

Przemysław Bartkowiak

president & founder, Revenue Alley

Od wielu lat w branży reklamowej, przez ostatnie 11 lat związany z Agorą SA, w której odpowiadał między innymi za biura reklamy w oddziałach lokalnych Gazety Wyborczej, a od 2007 w Agorze jako Chief Revenue Officer był odpowiedzialny za przychody Segmentu Internet Agory wydawcy portalu gazeta.pl.
Wcześniej, w latach 1996 - 2000, pracował w Danone Polska gdzie zarządzał działem sprzedaży największego regionu w Polsce. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych, w latach 2008-2011 członek Rady Nadzorczej IAB Polska, pasjonat windsurfingu i narciarstwa alpejskiego.
Urodził się 1971 roku. Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskie i uczestnikiem programu Management ™ w ICAN/Harvard Institute.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation

Posiada 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Magister filologii angielskiej oraz marketingu i zarządzania w polsko – francuskiej Ecole International de Commerce de Silesie. Doświadczenie zdobywał w branży marketingowo – internetowej w firmach w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 - 2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. Obecnie Założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm.

Rafał  Brzoska

Rafał Brzoska

prezes zarządu, Integer.pl

Twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, do której należą największa prywatna poczta – InPost oraz Paczkomaty InPost. Dzięki nowatorskim usługom od lat z sukcesem rewolucjonizuje polski i międzynarodowy sektor pocztowo-kurierski. Zagraniczna ofensywa Integer.pl obejmuje swym zasięgiem już 14 krajów. Jest specjalistą w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju strategii sprzedaży oraz kreowania nowych możliwości rozwoju biznesu. W Grupie Integer.pl – poza funkcją zarządczą  – odpowiada również za pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów handlowych oraz budowanie długofalowej strategii rozwoju, opartej na innowacyjnych technologiach i niestandardowych rozwiązaniach biznesowych.

Znakomity strateg i wizjoner, kreujący trendy i zmieniający oblicze polskiego rynku pocztowo-kurierskiego, doświadczony menedżer, przewidujący trendy rynkowe i specjalizujący się w nowopowstających rynkach o dużym potencjale wzrostu. Specjalista w zakresie tworzenia perspektywicznych oraz długofalowych planów i strategii biznesowych. Dzięki niestandardowej wizji rozwoju oraz koncepcyjnemu modelowi zarządzania i nowatorskiemu podejściu do biznesu, promuje polską innowacyjności na całym świecie.

Laureat II edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta w kategorii 'Wizja i innowacje'. Wyróżnienie przyznawane jest przedsiębiorcy 'wdrażającemu odważne czy niekonwencjonalne koncepcje lub nowe idee biznesowe'. Jeden z pięciu 'Wizjonerów 2012' wg Dziennika Gazety Prawnej. Finalista prestiżowego rankingu Przedsiębiorca Roku (Ernst&Young, 2008 i 2011), zdobywca 9. miejsca w rankingu '50 najbardziej kreatywnych ludzi biznesu' według magazynu Brief (2011 rok). Jeden z dziewięciu 'Tygrysów polskiego biznesu' według magazynu Newsweek.

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior relationship manager, Visa Europe

Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie: Wydział Finanse i Statystyka, specjalizacja bankowość. Ze światem kart związana już od ponad 20 lat. Pracowała m.in. w POLCARD, eCard, a od 2007 r. była Dyrektorem Marketingu i Zarządzania Produktami w First Data Polska w części firmy zajmującej się obsługą akceptantów. Od grudnia 2009 r. w Visa Europe, gdzie w warszawskim biurze odpowiada za rozwój rynku akceptacji kart oraz handlu internetowego.

Marek  Cynowski

Marek Cynowski

dyrektor e-commerce, Poczta Polska

Z zaangażowaniem tworzy i zarządza innowacjami konsumenckimi, pasjonuje go miejsce w którym technologia ściera się z codziennymi potrzebami tworząc zarazem wyzwania jak i ogromne bogactwo nowych możliwości, których wykorzystanie jest inspirującym zadaniem. Pracował dla m.in.: australijskiej firmy Squiz oraz Groupon Polska. Jest doświadczonym profesjonalistą ds. online, koncentrującym się na wykorzystaniu najnowszych trendów oraz technologii internetowych w osiąganiu celów biznesowych.

Tomasz  Czechowicz

Tomasz Czechowicz

prezes zarządu i partner zarządzający, MCI Management

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz programu Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i University of Minnesota. W latach 1990-1998 współzałożyciel i Prezes Spółki JTT Computer SA, którą doprowadził do osiągnięcia wiodącej pozycji wśród polskich producentów komputerów osobistych i dystrybutorów IT wartej ponad 100 milionów dolarów. Od maja 1998 r. założyciel i Prezes Grupy Kapitałowej MCI. Po wejściu na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w 2001 roku, wartość portfela MCI wzrosła z 8 mln USD do ponad 325 mln USD. MCI to jedna z wiodących grup private equity o charakterze multistage. MCI, za pośrednictwem funduszy PE/VC: MCI.EuroVentures, MCI.TechVentures, MCI.BioVentures, Helix Ventures Partners i Internet Ventures, realizuje inwestycje w obszarze early stage, growth stage i expansion/buyout stage w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a także w Niemczech i Austrii (DACH), krajach byłego Związku Radzieckiego (CIS) oraz w Turcji. Od 2012 roku jest również Członkiem Komitetu Doradczego w EIT (European Institute of Technology and Innovation) oraz od 2013 roku Członkiem Komitetu Doradczego ds. Strategii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest laureatem licznych prestiżowych nagród: Najlepszy Menedżer Roku 2007 – nagrodę przyznano za pomyślne zrealizowanie strategii Grupy MCI, jest to dowód na to, że jest on jednym z najbardziej skutecznych menedżerów gospodarki innowacyjnej w regionie Nowej Europy. Już w 2001 r. Światowe Forum Ekonomiczne w Davos przyznało tytuł Globalnego Lidera Jutra za niezwykłe wyczucie rynku, profesjonalizm, wizję oraz skuteczność biznesową. Tytuł jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych ludzi w Europejskim Internecie w rankingu TOP 10 Business Week'a w 2000 r.

Diana Daugerd

Diana Daugerd

research analyst, Euromonitor International

Diana Daugerd joined Euromonitor International, the world’s leading provider of business intelligence on industries, countries and consumers, as Research Analyst in 2011. Euromonitor International is the world's leading provider of business intelligence on consumer markets. For more than 40 years, Euromonitor has been publishing internationally respected market research reports, business reference books and online information systems, providing strategic business intelligence for the world’s leading FMCG multinationals. In her current position, Diana is responsible for the in-depth research and analysis of FMCG markets in Poland. Diana monitors key FMCG industry trends and issues on a year-round basis. She has worked with a number of industries, such as packaged food, retailing, alcoholic and non-alcoholic drinks, consumer foodservice, apparel, luxury goods, packaging, consumer electronics, tobacco and other. She is responsible for market analysis, highlighting key trends and developments, which provide detailed insight into corporate activity and the state of industries. Diana Daugerd graduated from Vilnius University where she got a Bachelor in Statistics studying Econometrics and holds a Master degree of Statistical Methods in Finance and Economics programme (Master in Statistics) from Vilnius Gediminas Technical University (Lithuania).

Michał  Gembicki

Michał Gembicki

dyrektor zarządzający, członek zarządu, CDP.pl

Absolwent Prywatnej Wyższej Szkoły Bussinesu i Administracji w Warszawie na kierunku Ekonomia i Techniki Komputerowe oraz Szkoły Głównej Handlowej w specjalizacji Zarządzania Projektami. Od 2006 związany z grupą CD PROJEKT. Swoją karierę w firmie rozpoczynał od stanowiska menedżera w dziale marketingu, kolejno awansując na szefa działu, a następnie Dyrektora Marketingu całej spółki. W zarządzie spółki od 1 stycznia 2011. Wcześniejsze doświadczenia zdobywał, pracując na stanowiskach managerskich i specjalistycznych m.in. w firmach: International Data Group Poland S.A., BizCentrum S.A., Agora S.A. i Interactive Marketing Partners Sp. z o.o. Prywatnie praktykujący tenisista, żeglarz i fan gier strategicznych.

Mateusz  Godala

Mateusz Godala

senior SEM specialist, iProspect Polska

Certyfikowany specjalista Google Analytics i AdWords. Człowiek skupiony na liczbach i rezultatach. Wyznaje zasadę według której optymalizacja nigdy nie ustaje. Potrafi pokazać praktyczne zastosowanie dla wiedzy o analityce. Prelegent na konferencjach branżowych: Google Analytics Summit, SemCamp. W iProspect zajmuje się kampaniami performance i analityką webową.

Mateusz  Gordon

Mateusz Gordon

e-business development director, EMEA, Gemius

Ekspert firmy Gemius od handlu internetowego. Komentuje rynek e-commerce w ujęciu globalnym i polskim. Posiada wiedzę na temat zachowań, potrzeb oraz zainteresowań e-konsumentów. Specjalizuje się w metodach usprawniania biznesu w branży e-commerce, zarówno na poziomie budowania strategii, jak i dostarczania odpowiednich narzędzi do jej realizacji. W Gemiusie, jako International E-commerce Segment Manager, odpowiada za tworzenie i rozwój globalnej strategii sprzedażowej w segmencie e-commerce, a także koordynuje prace nad rozwojem narzędzia służącego do pomiaru rynku sklepów internetowych – gemiusShopMonitor, dzięki któremu klienci będą mieli możliwość analizowania danych o własnej działalności na tle konkurencji oraz porównywania swoich kluczowych wskaźników sukcesu z całym rynkiem lub daną branżą.

Paweł  Hytry

Paweł Hytry

managing director CEE odpowiedzialny za ekspansje na nowe kraje CEE, Foodpanda

 

 

 

 

Krzysztof  Jakóbczyk

Krzysztof Jakóbczyk

account manager, LeadR

Z branżą marketingową związany jest od 2007 roku. Od roku wspiera zespół LeadR w działaniach email marketingowych jako Account Manager; zajmuje się efektywną realizacją kampanii performancowych, a także rozwijaniem sieci Email Network. Wcześniej współpracował z agencją IMS, w której zajmował się sprzedażą kampanii behawioralnych. Swoje doświadczenie zdobywał także w biurze reklamy TVN i TVN Media, odpowiadając za sprzedaż, a także planowanie kampanii reklamowych emitowanych w stacjach należących do grupy.

Ian  Jindal

Ian Jindal

konsultant e-Commerce, redaktor naczelny, wydawca, InternetRetailing, InternetRetailing.net

Konsultant w dziedzinie sprzedaży detalicznej, wydawca i  doradca działający w obszarze eCommerce i wielokanałowego handlu detalicznego.  Współzałożyciel i redaktor naczelny InternetRetailing – tytułu branżowego dla europejskich detalistów i specjalistów z dziedziny wielokanałowej sprzedaży detalicznej - www.internetretailing.net. Założyciel Europejskiego Forum eCommerce (the European eCommerce Forum). Wcześniej, był dyrektor Group eCommerce for Littlewoods Shop Direct, a po odejściu, doradca takich firm, jak: Marks & Spencer, House of Fraser, John Lewis, Waitrose, Disney and de Bijenkorf przy British Council i Narodowej Loterii Zjednoczonego Królestwa.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX

Autor książki 'e-Commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania'. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Od 5 lat współtworzy Divante, wspierając klientów w kompleksowej realizacji sprzedaży on-line. Pisze bloga ideas2action.pl

Tomasz  Kasperski

Tomasz Kasperski

przedsiębiorca, założyciel, Westwing Home & Living Polska

Wcześniej przez dwa lata pracował jako konsultant w McKinsey & Company, gdzie prowadził projekty z zakresu nowych technologii oraz telekomunikacji. Był założycielem, finansowanego przez Aniołów Biznesu, start-upu z branży e-commerce. Posiada licencję maklera giełdowego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, Przelewy24

Z Branżą e-commerce, IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków  należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24 i przede wszystkim  - pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami oraz partnerami serwisu.  W trakcie swojej kariery zawodowej  współpracował z wieloma kluczowymi partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożenia projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył  UAM w Poznaniu na kierunku  komunikacji  społecznej.

 

 

Marcin  Kowalczyk

Marcin Kowalczyk

dyrektor e-commerce i produktów cyfrowych, e-Kiosk

Manager z 15 letnim doświadczenie w mediach. Brał udział we wprowadzaniu pierwszych stron internetowych z informacjami on-line, tworzył sklepy internetowe i produkty cyfrowe dla wydawców. Zarządzał projektami internetowymi i rozwijał e-biznes wokół brandów mediowych. Odpowiadał za wprowadzenie pierwszego w Polsce Pay-Wall’a dla dziennika 'Rzeczpospolita' i pięciu innych ogólnopolskich tytułów. Specjalizuje się w E-Commerce, monetyzacji treści i komercjalizacji ruchu w oparciu o BIG DATA. Odpowiada za pion komercyjny w spółce E-Kiosk S.A. – największym polskim dystrybutorze cyfrowej prasy dostarczającym ponad 380 tytułów w e-Wydaniach do 77 krajów.

Przemysław  Kowalewski

Przemysław Kowalewski

przedsiębiorca, założyciel, Westwing Home & Living Polska

Wcześniej był konsultantem w McKinsey & Company i prowadził międzynarodowe projekty, głównie dla firm z branży dóbr konsumenckich, private equity, telekomunikacji i finansów. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i studiów podyplomowych z Psychologii Zachowań Rynkowych na UW oraz studiów MBA w Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych.

Artur  Kurasiński

Artur Kurasiński

przedsiębiorca, Fokus, smarter analytics

Twórca Fokusa (getfokus.com). Przedsiębiorca skupiony na wspieraniu i inwestowaniu w projekty technologiczne na wczesnym etapie rozwoju. Mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

Marcin  Łaszkiewicz

Marcin Łaszkiewicz

menedżer w dziale konsultingu, Deloitte

Przed przeprowadzką do Polski, pracował dla zespołu Deloitte Digital w Australii, gdzie opracowywał strategie cyfrowe dla kilku najbardziej znanych organizacji australijskich i nowozelandzkich. W swej pracy skupia się przede wszystkim na powiązaniach świata biznesu i IT. Ma także prawie dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji różnego rodzaju projektów technologicznych. Przed rozpoczęciem kariery w Deloitte Marcin był zawodowo zaangażowany w rozmaite projekty związane z Internetem – od administrowania systemami i sieciami poprzez bezpieczeństwo IT oraz kodowanie a nawet badania wpływu gier komputerowych na społeczeństwo.

Anna Ostrowska Tomańska

Anna Ostrowska Tomańska

adwokat, managing associate, Kancelaria Prawnicza Deloitte Legal

Jest adwokatem i Managing Associate w Deloitte Legal, w biurze we Wrocławiu. Ukończyła studia prawnicze na Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie nad Odrą oraz Wydział Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Uzyskała również tytuł Maitrise en Droit International avec Mention na Uniwersytecie Nice-Sophia Antipolis w Nicei. Ma 10-letnie doświadczenie zawodowe. Interesuje się tematyką prawną e-commerce i doradztwem dla przedsiębiorców w ich relacjach z konsumentami, ze szczególnym uwzględnieniem handlu internetowego, wspierając przedsiębiorców prowadzących sprzedaż przez Internet w ochronie ich praw i interesów. Jest autorką publikacji prasowych w tej dziedzinie. Prowadziła szkolenia dla pracowników i doradzała spółkom prowadzącym sprzedaż detaliczną przez Internet w zakresie praw i obowiązków przedsiębiorców związanych z zawieraniem z konsumentami umów na odległość. Poza obszarem handlu elektronicznego, ma szerokie doświadczenie w doradztwie korporacyjnym, w tym restrukturyzacjach spółek, prawie cywilnym, w szczególności prawie kontraktów.

Michał  Rokosz

Michał Rokosz

dyrektor zarządzający, Foodpanda

Odpowiedzialny głównie za marketing i operacje. Były konsultant McKinsey & Company z kilkuletnim doświadczeniem w działach marketingu największych międzynarodowych firm. Jako marketer pracował w branży finansowej, spożywczej oraz chemicznej. W ciągu ostatnich kilku lat zarządzał wieloma znanymi markami m.in: proszek E, kawa Carte Noire, Kropla Beskidu. Koordynował wprowadzenie na rynek wielu nowych produktów na rynki Europy Środkowej i wschodniej, od konceptu 'na kartce papieru' do finalnego produktu na półce. Wykładowca na studiach podyplomowych "Architekt Marki"na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Tomasz  Rytel

Tomasz Rytel

client partner CEE, Facebook

W Facebooku Tomasz jest partnerem głównych ekomersowych, mobilnych start-upów i firm Venture Capital z Europy Środkowej i Wschodniej. Wcześniej, Tomasz pracował dla  Google I  PwC. Jest magistrem w dziedzinie  Zarządzania Procesami Innowacyjnymi – ukończył szkołę  Grenoble Ecole de Commerce

Robert Schütze

Robert Schütze

country manager Poland, Zalando

Ukończył wydział zarządzania oraz międzynarodowego zarządzania na Uniwersytecie w Mannheim oraz Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie. Doświadczenie w doradztwie strategicznym w firmie Roland Berger. Odpowiedzialny za wprowadzenie i rozwój firmy Zalando w Polsce.

Piotr  Świętochowski

Piotr Świętochowski

dyrektor w dziale audytu, biegły rewident, Deloitte

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w dziale audytu. Bierze udział i nadzoruje badania sprawozdań finansowych spółek notowanych na GPW, jaki i również nadzoruje badania sprawozdań finansowych oraz pakietów wielu spółek polskich i zagranicznych sporządzonych według przepisów ustawy o rachunkowości, standardów amerykańskich (USGAAP) oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Jest biegłym rewidentem. Posiada również w uprawnienia Stowarzyszenia Biegłych Rewidentów w Wielkiej Brytanii (Association of Certified Chartered Accountants).

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Małgorzata  Walendziewska

Małgorzata Walendziewska

account manager, Upcast Social

Odpowiada za kontakt i bieżące wsparcie Klientów z Polski, uczestniczy również w rozwoju samego narzędzia. Od lat blisko współpracuje zarówno z Domami Mediowymi jak i z firmami z sektora MŚP (Agora). Media społecznościowe i ich Użytkowników próbuje rozgryźć zarówno jako jeden z nich, jak i reklamodawca. Lubi projektować.

Damian Winkowski

Damian Winkowski

new business developer, Divante

Fascynat nowych technologii związanych z reklamą online i e-commerce. Pracował w Google i PayLane, gdzie zajmował się sprzedażą, podbijaniem nieznanych rynków, konsultingiem z zakresu marketingu online oraz prowadzeniem szkoleń produktowych (AdWords, Analytics etc.). Obecnie zdobywa Dziki Zachód pod skrzydłami Divante jako New Business Developer. W wolnych chwilach żegluje po Bałtyku, biega po Gdyńskim Bulwarze lub pisze na bloga: divanteltd.com/blog/.

Karolina  Żmijewska

Karolina Żmijewska

senior sales consultant, optivo

Swą przygodę z e-mail marketingiem rozpoczęła w 2010 roku. Obecnie jest leaderem zespołu optivo Polska GmbH oraz autorką publikacji na temat dobrych praktyk e-mail marketingowych. Umiejętnie łączy wiedzę ze zdolnościami technicznymi, doradzając Klientom optivo w zakresie strategii e-mail marketingowych oraz pomagając osiągnąć im jak najlepsze wyniki. Regularnie prowadzi szkolenia z e-mail marketingu, inspirując przy tym uczestników do optymalizacji prowadzonych przez siebie działań i zarażając ich entuzjazmem do E-mail marketingu, Internetu i nowoczesnych technologii.